2009. júl. 29.


Eltitkolt vágy,
Mi szívemet nyomja,
Reménytelen szerelem,
Ez a lelkem gondja.
Úgy érzem, szeretek,
Rabja lettem szívednek.
Csapdába estem, leláncoltak,
Vágyaim szemedben táncolnak.
Hiányzik a közelséged,
Kívánom az érintésed.
Rád gondolok, testem remeg,
Szerelem s rabság felettem lebeg.
Az ébrenlét szívemet marja,
Álmaimban kívánlak újra.
A hajnal széttépi álmom,
De éjjel megint kívánom.
Remegve alszom el,
Az éjjel mindenre felel.
Nem merek már álmodni,
Nagyon fáj felébredni.
A napsugár érinti arcom,
Elrabolja éjjeli harcom.
Ébredek, s elhagysz engem,
Drága álmom, édes szerelmem.
Éjjelente érinted ajkamat,
Szívembe csókolod a fájdalmat.
Aléltan zuhanok karjaidba,
Elmerülök sóhajodba.
Mikor tested vadul követel,
A hajnal akkor rabol el.
Nem bírom e vágyat,
Mi két világ közt rángat.
Nappal melletted lehetek,
Mégsem érinthetlek.
Minden éjjel tiéd vagyok,
De vágtatva lopnak a hajnalok.
Várom már az örök álmot,
Örökre enyém leszel!
Beteljesülhet a vágyam,
A hajnal nem rabolhat el.

(Carpediem)

Nincsenek megjegyzések: