2009. nov. 8.



Komáromi János

Most itt

nem itt voltam eddig
nem itt leszek ezután
csak a most számít
csak most létezhetek igazán

ne csak keress találj is meg
ne csak nézz láss is meg

utam néhány ezer év
életem egy egész mindenség
az örökkévalóság
van még előttem
kísérj egy darabon
és kérj szerelmet tőlem

tudnod nem kell semmit
itt vagyok
ez elég
én vagyok a jutalmad
és a büntetésed
mindenért

ne csak hallj érts is meg
ne csak ölelj érezz is meg

most szünetet tart a sors
de tudnod kell
nem maradhatok sokat
az idő szele sodor
ne hagyd felébredni
az álmokat

utam véget soha nem ért
száműzött vagyok semmiért
önmagamba zártan
önmagam keresem
örök vándorlás
minden életem

ne csak szeress szülj is meg
ne csak ölelj ölj is meg

nem voltam itt eddig
nem leszek itt ezután
csak a most számít
csak most létezhetek igazán

Nincsenek megjegyzések: