2013. aug. 21.




Ma fáj,hogy messze vagy, 
Úgy lehajtanám öledbe fejem..
 Kérném,hogy itt maradj,
 míg elcsitul bennem az érzelem.

 Megfognám a kezed,
 Tenyeremben tartanám ujjaid,
 s megsúgnám-csak Neked-
 hogy énbennem miféle vágy lakik. 

 Megcsókolnám a szád, 
Szerelmet adni-látod?- szép dolog... 
Nincs bennem semmi vád mert 
Te ott vagy,amíg én itt vagyok.. 

 Szemedbe nézek...kezedhez érek..
 Halandó a test,de örök a lélek
Nézem az időt,miként pereg 
Mint homokóra falán a homokszemek.. 

 Telnek az órák,és múlnak a percek 
Engem az örök szerelem tüze éltet
 De én csak nézem két csodás szemed
Mellyel szívem rabul ejted. 

 Mint tiszta nyári éjen a fellegek 
Most úgy ragyog arcod s csillog szemed
 Mint halandó testben az örök lélek
 Úgy éltet engem csupán a léted.

 Megfogom kezed..őrzöm szerelmed
 Inkább meghalok,mintsem elveszítselek 
Mert mit sem ér az életem Nélküled..
 Akit..mindig s mindenkor....szerethetlek.

Nincsenek megjegyzések: